Join us FREE, we're FREE to use
Web's largest swingers site since 2006.
Already registered?
Login here
![]() | Back to forum list |
![]() | Back to The Lounge |
Jump to newest | ![]() |
Reply privately | Reply in forum | Reply +quote |
"well if u have any easy access to translators(not 100% accurate am told): say something in another language-I'm choosing spanish: Hay algunas mujeres muy sexy en estos foros, me encanta su ingenio, su encanto y, a veces sólo tengo que mirar en sus perfiles y se masturban, imaginando lo que será como tener a cerca de mi pene palpitante" Dont know about the ladies on here... But you could take that "little" problem to the boys down Las Ramblas... ![]() ![]() ![]() | |||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() | |||
![]() | |||
![]() ![]() ![]() | |||
"That's easy for you to say.... ![]() hold on....am still trying to untie my tongue ![]() | |||
"Jeg har en stor Fanny og det lugter af fisk. ![]() ![]() ![]() ![]() I have a great Fanny and it smells of fish hhehehehe diamondgurly x | |||
"Jeg har en stor Fanny og det lugter af fisk. ![]() ![]() ![]() ![]() No stor=big hahaha | |||
| |||
"someone speak english please ![]() DO YOOOOOOOOU NOOOOOOOOOT UN DER STAND ME normally works for me abroad ![]() | |||
"someone speak english please ![]() ![]() what?? you mumbled somethin?? didnt understand because of your brummie accent | |||
| |||
| |||
"someone speak english please ![]() ![]() wat yow sayin ower kiiid bostin ![]() ![]() | |||
"Póg Mo Thón ![]() am puckering up here (and am hoping to god I have understood this right) ![]() | |||
| |||
"Póg Mo Thón ![]() ![]() Aye ye have... (said in Mrs Doubtfire accent) ![]() | |||
"Póg Mo Thón ![]() ![]() ![]() PHEW!!!!.....in that case....am on my way ![]() | |||
| |||
![]() | |||
"Meu hálito cheira como um camelo e eu chutar como uma mula" ... Do you need to suck a fishermans friend... ![]() ![]() ![]() | |||
"Meu hálito cheira como um camelo e eu chutar como uma mula ... Do you need to suck a fishermans friend... ![]() ![]() ![]() I think so dont you ![]() | |||
"well if u have any easy access to translators(not 100% accurate am told): say something in another language-I'm choosing spanish: Hay algunas mujeres muy sexy en estos foros, me encanta su ingenio, su encanto y, a veces sólo tengo que mirar en sus perfiles y se masturban, imaginando lo que será como tener a cerca de mi pene palpitante" kar çis delikleri gibi gözleri var ![]() | |||
"well if u have any easy access to translators(not 100% accurate am told): say something in another language-I'm choosing spanish: Hay algunas mujeres muy sexy en estos foros, me encanta su ingenio, su encanto y, a veces sólo tengo que mirar en sus perfiles y se masturban, imaginando lo que será como tener a cerca de mi pene palpitante kar çis delikleri gibi gözleri var ![]() 33% turkish accuracy: I have eyes like holes in the snow cis ??? lol ??? | |||
"well if u have any easy access to translators(not 100% accurate am told): say something in another language-I'm choosing spanish: Hay algunas mujeres muy sexy en estos foros, me encanta su ingenio, su encanto y, a veces sólo tengo que mirar en sus perfiles y se masturban, imaginando lo que será como tener a cerca de mi pene palpitante kar çis delikleri gibi gözleri var ![]() I gördügünüzde, ben çok sert alt tokat ![]() ![]() ![]() | |||
"well if u have any easy access to translators(not 100% accurate am told): say something in another language-I'm choosing spanish: Hay algunas mujeres muy sexy en estos foros, me encanta su ingenio, su encanto y, a veces sólo tengo que mirar en sus perfiles y se masturban, imaginando lo que será como tener a cerca de mi pene palpitante kar çis delikleri gibi gözleri var ![]() ![]() ![]() ![]() my mother was doing what with a mountain goat ![]() ![]() ![]() ![]() | |||
"well if u have any easy access to translators(not 100% accurate am told): say something in another language-I'm choosing spanish: Hay algunas mujeres muy sexy en estos foros, me encanta su ingenio, su encanto y, a veces sólo tengo que mirar en sus perfiles y se masturban, imaginando lo que será como tener a cerca de mi pene palpitante kar çis delikleri gibi gözleri var ![]() ![]() ![]() ![]() WHOSE got a bent cock? i like those. | |||
![]() ![]() ![]() | |||
"well if u have any easy access to translators(not 100% accurate am told): say something in another language-I'm choosing spanish: Hay algunas mujeres muy sexy en estos foros, me encanta su ingenio, su encanto y, a veces sólo tengo que mirar en sus perfiles y se masturban, imaginando lo que será como tener a cerca de mi pene palpitante kar çis delikleri gibi gözleri var ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||
"wie comma ich am besten zum ..........." Tsk... Always with the commas... ![]() ![]() | |||
![]() | |||
"Ben iyi bir lanet gerçekten ihtiyacim var ![]() ![]() ![]() ![]() It's just past midnight ma'am. | |||
Post new Message to Thread |
back to top | ![]() |