Join us FREE, we're FREE to use
Web's largest swingers site since 2006.
Already registered?
Login here
Back to forum list |
Back to The Lounge |
Jump to newest |
Reply privately | Reply in forum | Reply +quote |
| |||
"Ahaha-hahahahahhaha-ahaha! Ohh dear, you make me weep..." | |||
| |||
| |||
| |||
| |||
"The Pink Panthers To do list To do To do To do, to do, to do, to do, to doooooooo, dododododo Makes me laugh anyway. " Made me chuckle too | |||
"The Pink Panthers To do list To do To do To do, to do, to do, to do, to doooooooo, dododododo Makes me laugh anyway. Oh I thought it was Dur-rerm Dur-rerm Dur-rerm Dur-rerm Dur-rerm Dur-rerm Dur-rerm It is that because I'm from Co Durham " I believe either version is acceptable. | |||
| |||
"A blonde walks into a bar and asks the barman for a " double entendre ".....so he give her one." boom tish! | |||
"A blonde walks into a bar and asks the barman for a " double entendre ".....so he give her one." One what ? Cock tail | |||
"A blonde walks into a bar and asks the barman for a " double entendre ".....so he give her one. One what ? Cock tail " Im supposed to be the blonde | |||
"The Pink Panthers To do list To do To do To do, to do, to do, to do, to doooooooo, dododododo Makes me laugh anyway. Oh I thought it was Dur-rerm Dur-rerm Dur-rerm Dur-rerm Dur-rerm Dur-rerm Dur-rerm It is that because I'm from Co Durham " So much yes! | |||
"A blonde walks into a bar and asks the barman for a " double entendre ".....so he give her one. One what ? Cock tail Im supposed to be the blonde" And you are for sure | |||
Post new Message to Thread |
back to top |