Join us FREE, we're FREE to use
Web's largest swingers site since 2006.
Already registered?
Login here
Back to forum list |
Back to The Lounge |
Jump to newest |
| |||
Reply privately | Reply in forum | Reply +quote |
| |||
| |||
"you have company were it's single or a couple what type of music do you play? " buddha bar stuff | |||
" A'vucchella - Francesco Paolo Tosti Che fiero costume - Giovanni Legrenzi Gia' il sole dal gange - Alessandro Scarlatti In questa tomba uscura - Ludwig van Beethoven L'ultima Canzone - Francesco Paolo Tosti Vaga luna che innargenti - Vincenzo Bellini these are a few of my fav peices for a shag " You missed Agado! XXXX | |||
| |||
| |||
" A'vucchella - Francesco Paolo Tosti Che fiero costume - Giovanni Legrenzi Gia' il sole dal gange - Alessandro Scarlatti In questa tomba uscura - Ludwig van Beethoven L'ultima Canzone - Francesco Paolo Tosti Vaga luna che innargenti - Vincenzo Bellini these are a few of my fav peices for a shag " Fook me kitty where did that lot come from you dark horse you lol | |||
| |||
"All depends on what mood im in, but then again some peeps dont like dance music. So would go for something like ne-yo, akon i find its an inbetween of dance and chilled tunes, and so gets me in the mood hehe" keep that in mind then | |||
" A'vucchella - Francesco Paolo Tosti Che fiero costume - Giovanni Legrenzi Gia' il sole dal gange - Alessandro Scarlatti In questa tomba uscura - Ludwig van Beethoven L'ultima Canzone - Francesco Paolo Tosti Vaga luna che innargenti - Vincenzo Bellini these are a few of my fav peices for a shag Fook me kitty where did that lot come from you dark horse you lol" google darling lmao xx | |||
" A'vucchella - Francesco Paolo Tosti Che fiero costume - Giovanni Legrenzi Gia' il sole dal gange - Alessandro Scarlatti In questa tomba uscura - Ludwig van Beethoven L'ultima Canzone - Francesco Paolo Tosti Vaga luna che innargenti - Vincenzo Bellini these are a few of my fav peices for a shag Fook me kitty where did that lot come from you dark horse you lol google darling lmao xx" LOL thats ma girl | |||
| |||
| |||
| |||
"Kitty is really montserrat caballe in disguise!!! " Barcelona by her and Freddie Mercury is one of the finest albums ever produced............however for nights of fun Zero 7 Tina Dico George Michael and many more which bring back great memories | |||
Post new Message to Thread |
back to top |