Join us FREE, we're FREE to use
Web's largest swingers site since 2006.
Already registered?
Login here
![]() | Back to forum list |
![]() | Back to The Lounge |
Jump to newest | ![]() |
![]() | |||
Reply privately | Reply in forum | Reply +quote |
"io starò nudo di fronte a voi se le cose scortesi accadere ![]() Pssst.... Peaches non parla stronzate.... ![]() ![]() ![]() | |||
![]() ![]() | |||
"Non e vero.... hic....!!!! ![]() ![]() ![]() wheres the loo,i think euros saying he's gonna be sick. ![]() ![]() ![]() | |||
![]() | |||
"Non e vero.... hic....!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sic transit, Gloria mundi.... ![]() | |||
"Just one cornetto ...... Give it to meeee, Delicious ice cream ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() No no you have the last bit wrong, it's to be sung whilst sitting in one of those Italian boat thingys!! ![]() | |||
"Just one cornetto ...... Give it to meeee, Delicious ice cream ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() You mean an Italian battleship.... 126 gears.... One of which is forward..... ![]() ![]() | |||
"io starò nudo di fronte a voi se le cose scortesi accadere ![]() lmao Mi piacciono i miei uomini nudi e gli occhi chiusi poco prima di succhiare il loro .......... ![]() ![]() ![]() | |||
"io starò nudo di fronte a voi se le cose scortesi accadere ![]() ![]() ![]() ![]() appena prima di succhiare il loro ..... dita dei piedi? ![]() | |||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||
"Non e vero.... hic....!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ya ain't being sic in my Transit ![]() | |||
"Non e vero.... hic....!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Awwwww.... And I hear it will be a glorious Monday.... ![]() | |||
"io starò nudo di fronte a voi se le cose scortesi accadere ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() oh no ...... non le dita dei piedi ....... qualcosa di gustoso ![]() ![]() | |||
"Prendete una camera voi due....!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() È mucky furtler matto ![]() ![]() | |||
Post new Message to Thread |
back to top | ![]() |