Join us FREE, we're FREE to use
Web's largest swingers site since 2006.
Already registered?
Login here
Back to forum list |
Back to The Lounge |
Jump to newest |
| |||
Reply privately | Reply in forum | Reply +quote |
| |||
| |||
"Salut." Merci xx | |||
"Soixante-neuf?" any way up vol le vous xx | |||
"Baise moi" Mon Ami !!! | |||
"Chateauneuf du Pape" wee wee . Deux bottles xx | |||
"Ca’va?" va va voom xx | |||
| |||
| |||
"Bonnet de Douche " la Maison wee xx | |||
"Ah OP, bon soir monsieur. Ou est la plage s’il vous plait? Et la boulangerie?" shit out of Mt depth | |||
"Bonsoir à tous, j'espère que vous allez bien" monge two monge two | |||
"Laisse moi respirer Longtemps, longtemps,l'odeur de tes cheveux." wee xx | |||
"Papa? " Nicole? Ooo la la | |||
"voulez vous coucher avec moi?" je tem xx | |||
"Papa? " Nicole ? | |||
"Voulez vous couchez avec moi, c'est soir??? " ah Madam mosele wee xx | |||
"Je vous aime, je dois partir" merci bocu | |||
| |||
| |||
| |||
"Voulez vous couchez avec moi, c'est soir??? ah Madam mosele wee xx " Aurons nous une baquette dans la discothèque?? Un poulet au Lidls??? Zut alore!!! | |||
| |||
"Wam! Bam! Mon chat, splatch!" that's glaswegian | |||
"Je vous aime, je dois partir" Mais pourquoi, O Belle Dame Sans Merçi? Restez içi, embrasse moi, and ensemble nous voyerons les étoiles se noyer dans toutes les océanes de l'infini. | |||
"Voulez vous couchez avec moi, c'est soir??? ah Madam mosele wee xx Aurons nous une baquette dans la discothèque?? Un poulet au Lidls??? Zut alore!!! " lidl no Aldi Madam wee xx | |||
| |||
"that's glaswegian " Gît sur mon lit a bouffé sa langue en buvant dans mon whisky … | |||
"Je vous aime, je dois partir Mais pourquoi, O Belle Dame Sans Merçi? Restez içi, embrasse moi, and ensemble nous voyerons les étoiles se noyer dans toutes les océanes de l'infini. Nobody’s heard of Megadeth?" I thought that was a Transformer. | |||
"Nobody’s heard of Megadeth?" I can’t believe nobody spotted Plastic Bertrand, but here we are. | |||
| |||
"Je vous aime, je dois partir Mais pourquoi, O Belle Dame Sans Merçi? Restez içi, embrasse moi, and ensemble nous voyerons les étoiles se noyer dans toutes les océanes de l'infini. Nobody’s heard of Megadeth? I thought that was a Transformer." No that’s Optimus Prime. | |||
| |||
"No that’s Optimus Prime." Yeah but the French call him an Optimus Royale. | |||
"Je vous aime, je dois partir Mais pourquoi, O Belle Dame Sans Merçi? Restez içi, embrasse moi, and ensemble nous voyerons les étoiles se noyer dans toutes les océanes de l'infini. Nobody’s heard of Megadeth? I thought that was a Transformer. No that’s Optimus Prime." I'm so bad at popular culture. Was he in Neighbours? | |||
"My French is pigeon French " As in you were taught by a pigeon?! | |||
"My French is pigeon French As in you were taught by a pigeon?!" No mersier a French turtle dove | |||
"Je vous aime, je dois partir Mais pourquoi, O Belle Dame Sans Merçi? Restez içi, embrasse moi, and ensemble nous voyerons les étoiles se noyer dans toutes les océanes de l'infini. Nobody’s heard of Megadeth? I thought that was a Transformer. No that’s Optimus Prime. I'm so bad at popular culture. Was he in Neighbours?" That was Harold Bishop | |||
"My French is pigeon French As in you were taught by a pigeon?!No mersier a French turtle dove " I’ve got news for you dude, it was a pigeon in disguise Probably won a bet with his mates in Trafalgar Square | |||
"Je vous aime, je dois partir Mais pourquoi, O Belle Dame Sans Merçi? Restez içi, embrasse moi, and ensemble nous voyerons les étoiles se noyer dans toutes les océanes de l'infini. Nobody’s heard of Megadeth? I thought that was a Transformer. No that’s Optimus Prime. I'm so bad at popular culture. Was he in Neighbours? That was Harold Bishop" Oh, now, I do know this one. Diagonal moves, crozier, purple. | |||
"Typical. The one time you need him, he's fucked off somewhere." Le cul sec et la chatte humide | |||
"Je vous aime, je dois partir Mais pourquoi, O Belle Dame Sans Merçi? Restez içi, embrasse moi, and ensemble nous voyerons les étoiles se noyer dans toutes les océanes de l'infini. Nobody’s heard of Megadeth? I thought that was a Transformer. No that’s Optimus Prime. I'm so bad at popular culture. Was he in Neighbours? That was Harold Bishop Oh, now, I do know this one. Diagonal moves, crozier, purple." Barney the dinosaur? | |||
"Typical. The one time you need him, he's fucked off somewhere." hes in france he told me to tell you " baise mon cul sec" comment t'allez vous | |||
| |||
"Je vous aime, je dois partir Mais pourquoi, O Belle Dame Sans Merçi? Restez içi, embrasse moi, and ensemble nous voyerons les étoiles se noyer dans toutes les océanes de l'infini. Nobody’s heard of Megadeth? I thought that was a Transformer. No that’s Optimus Prime. I'm so bad at popular culture. Was he in Neighbours? That was Harold Bishop Oh, now, I do know this one. Diagonal moves, crozier, purple. Barney the dinosaur?" In the Library, with the thagomizer. | |||
"Je vous aime, je dois partir Mais pourquoi, O Belle Dame Sans Merçi? Restez içi, embrasse moi, and ensemble nous voyerons les étoiles se noyer dans toutes les océanes de l'infini. Nobody’s heard of Megadeth? I thought that was a Transformer. No that’s Optimus Prime. I'm so bad at popular culture. Was he in Neighbours? That was Harold Bishop Oh, now, I do know this one. Diagonal moves, crozier, purple." No, those would be the chess piece, a clergyman, and penis. | |||
"Typical. The one time you need him, he's fucked off somewhere. Le cul sec et la chatte humide " True to form, he's en grève. | |||
| |||
| |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman " I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. | |||
"Anyway, enough about him. J’ai envie de me faire enculer à sec jusqu’à la mort." Sí | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here." Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? " Mon...verb agreement with the masculine. | |||
| |||
"La dernière fois que j’ai été au magasin de mon cousin Marco mouli, le boulanger a voulu me souffler dans l’anus. J’ai accepté mais cela m’a fait vomir partout. Du coup, ma connasse de copine Céline ma demander de contacter son collègue Henry." show off mersier | |||
| |||
"La dernière fois que j’ai été au magasin de mon cousin Marco mouli, le boulanger a voulu me souffler dans l’anus. J’ai accepté mais cela m’a fait vomir partout. Du coup, ma connasse de copine Céline ma demander de contacter son collègue Henry." You had sex with your cousin Mark Polo or something in an expensive vehicle and after you finished you accepted his homemade soufflés but it made you vomit. So you met wifh F&B and had a group wank over Celine Dion with your colleague Henry? *lemon translate | |||
"Good overning, I ‘ope you ‘av ‘ad a pissful day" what was the cop called in alo alo Huggy | |||
"La dernière fois que j’ai été au magasin de mon cousin Marco mouli, le boulanger a voulu me souffler dans l’anus. J’ai accepté mais cela m’a fait vomir partout. Du coup, ma connasse de copine Céline ma demander de contacter son collègue Henry. You had sex with your cousin Mark Polo or something in an expensive vehicle and after you finished you accepted his homemade soufflés but it made you vomit. So you met wifh F&B and had a group wank over Celine Dion with your colleague Henry? *lemon translate " wow Mon ami Mon ami . Je tem xx | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? " Suce mes couilles? | |||
"Good overning, I ‘ope you ‘av ‘ad a pissful daywhat was the cop called in alo alo Huggy " Officer Crabtree | |||
"Good overning, I ‘ope you ‘av ‘ad a pissful daywhat was the cop called in alo alo Huggy Officer Crabtree " Merci Huggy | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? " I am only relaying a message from a favourite native speaker..;-)ps. don't shoot the messenger. "Lèche mes couilles espèce d’enculer" | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? I am only relaying a message from a favourite native speaker..;-)ps. don't shoot the messenger. "Lèche mes couilles espèce d’enculer"" I have a feeling that goes deeper than suck my balls. I have a feeling that means fuck my asshole, or you asshole sucker. Or something. | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? I am only relaying a message from a favourite native speaker..;-)ps. don't shoot the messenger. "Lèche mes couilles espèce d’enculer" I have a feeling that goes deeper than suck my balls. I have a feeling that means fuck my asshole, or you asshole sucker. Or something." Lèche mes couilles is lick my balls. Rest varies dependent on context of conversation, I think, so could mean cocksucker. | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? I am only relaying a message from a favourite native speaker..;-)ps. don't shoot the messenger. "Lèche mes couilles espèce d’enculer" I have a feeling that goes deeper than suck my balls. I have a feeling that means fuck my asshole, or you asshole sucker. Or something." Suis ton coeur. | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? I am only relaying a message from a favourite native speaker..;-)ps. don't shoot the messenger. "Lèche mes couilles espèce d’enculer" I have a feeling that goes deeper than suck my balls. I have a feeling that means fuck my asshole, or you asshole sucker. Or something. Lèche mes couilles is lick my balls. Rest varies dependent on context of conversation, I think, so could mean cocksucker. " lmaooooo thanks for the help. As you can see, my French is awful. I need English. I guess I'll follow my heart. | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? I am only relaying a message from a favourite native speaker..;-)ps. don't shoot the messenger. "Lèche mes couilles espèce d’enculer" I have a feeling that goes deeper than suck my balls. I have a feeling that means fuck my asshole, or you asshole sucker. Or something. Lèche mes couilles is lick my balls. Rest varies dependent on context of conversation, I think, so could mean cocksucker. lmaooooo thanks for the help. As you can see, my French is awful. I need English. I guess I'll follow my heart. " I only really know these due to teenage antics on holiday many years ago, a lovely girl and her brother I met taught me some lovely phrases If only I could remember more of them! | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? I am only relaying a message from a favourite native speaker..;-)ps. don't shoot the messenger. "Lèche mes couilles espèce d’enculer" I have a feeling that goes deeper than suck my balls. I have a feeling that means fuck my asshole, or you asshole sucker. Or something. Lèche mes couilles is lick my balls. Rest varies dependent on context of conversation, I think, so could mean cocksucker. lmaooooo thanks for the help. As you can see, my French is awful. I need English. I guess I'll follow my heart. I only really know these due to teenage antics on holiday many years ago, a lovely girl and her brother I met taught me some lovely phrases If only I could remember more of them!" Well if I receive any more mysterious and audacious messages that I can not make sense of I will be in touch to see if you can help me piece together the puzzle. | |||
| |||
"Chateauneuf du Pape" That's near Place du Anglais in Avignon. Comment faire, that's Franglais for 'Ow do? When The Tour came to Yorkshire. | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? I am only relaying a message from a favourite native speaker..;-)ps. don't shoot the messenger. "Lèche mes couilles espèce d’enculer" I have a feeling that goes deeper than suck my balls. I have a feeling that means fuck my asshole, or you asshole sucker. Or something. Lèche mes couilles is lick my balls. Rest varies dependent on context of conversation, I think, so could mean cocksucker. lmaooooo thanks for the help. As you can see, my French is awful. I need English. I guess I'll follow my heart. I only really know these due to teenage antics on holiday many years ago, a lovely girl and her brother I met taught me some lovely phrases If only I could remember more of them! Well if I receive any more mysterious and audacious messages that I can not make sense of I will be in touch to see if you can help me piece together the puzzle. " My services shall be yours on request | |||
"Typical. The one time you need him, he's fucked off somewhere." I did wonder where he is. Aldi's bins | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? I am only relaying a message from a favourite native speaker..;-)ps. don't shoot the messenger. "Lèche mes couilles espèce d’enculer" I have a feeling that goes deeper than suck my balls. I have a feeling that means fuck my asshole, or you asshole sucker. Or something. Lèche mes couilles is lick my balls. Rest varies dependent on context of conversation, I think, so could mean cocksucker. " I've been told you just call them motherf***ers btw. | |||
| |||
"There is only one man I go to for a bit of French " moi | |||
"There is only one man I go to for a bit of French moi " Are you French? | |||
"There is only one man I go to for a bit of French moi Are you French? " I am s'il vous plait | |||
"There is only one man I go to for a bit of French moi Are you French? I am s'il vous plait " I have a few men in my inbox now | |||
"There is only one man I go to for a bit of French moi Are you French? I am s'il vous plait I have a few men in my inbox now " really tight squeeze | |||
"Eric Cantona I love Eric Cartman I feel his 'Screw you guys' philosophy would work well here. Yes. How do you say "suck my balls" in French? Suce ma sac? I am only relaying a message from a favourite native speaker..;-)ps. don't shoot the messenger. "Lèche mes couilles espèce d’enculer" I have a feeling that goes deeper than suck my balls. I have a feeling that means fuck my asshole, or you asshole sucker. Or something. Lèche mes couilles is lick my balls. Rest varies dependent on context of conversation, I think, so could mean cocksucker. I've been told you just call them motherf***ers btw." Oh he's being mean! *sobs in the corner* | |||
| |||
"What has two thumbs, speaks French and loves blow jobs? Meli! " I don't get it. | |||
| |||
| |||
| |||
| |||
"C'est l'histoire d'un homme qui tombe d'un immeuble de cinquante étages. Le mec, au fur et à mesure de sa chute se répète sans cesse pour se rassurer : jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien. Mais l'important c'est pas la chute, c'est l'atterrissage" Le train est vert | |||
"C'est l'histoire d'un homme qui tombe d'un immeuble de cinquante étages. Le mec, au fur et à mesure de sa chute se répète sans cesse pour se rassurer : jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien. Mais l'important c'est pas la chute, c'est l'atterrissage" wee wee | |||
"Je suis dans* Eurostar en route vers Les Alpes!" Send my regards to the friend of my cousin Ricky, he works there. | |||
"C'est l'histoire d'un homme qui tombe d'un immeuble de cinquante étages. Le mec, au fur et à mesure de sa chute se répète sans cesse pour se rassurer : jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien. Mais l'important c'est pas la chute, c'est l'atterrissage Le train est vert " Et l’anus est fripé | |||
"C'est l'histoire d'un homme qui tombe d'un immeuble de cinquante étages. Le mec, au fur et à mesure de sa chute se répète sans cesse pour se rassurer : jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien. Mais l'important c'est pas la chute, c'est l'atterrissagewee wee" Vive le cul sec | |||
"C'est l'histoire d'un homme qui tombe d'un immeuble de cinquante étages. Le mec, au fur et à mesure de sa chute se répète sans cesse pour se rassurer : jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien. Mais l'important c'est pas la chute, c'est l'atterrissage Le train est vert Et l’anus est fripé" C’est vrai mon petit ami | |||
Post new Message to Thread |
back to top |