Join us FREE, we're FREE to use
Web's largest swingers site since 2006.
Already registered?
Login here
![]() | Back to forum list |
![]() | Back to The Lounge |
Jump to newest | ![]() |
| |||
Reply privately | Reply in forum | Reply +quote |
"Je dirais bien bonne chance à l'Angleterre, mais je mentirais. Allez la France, farcit les Anglais " I will say it again! Up yours froggy. Now shush. The footie is on ![]() | |||
"Je dirais bien bonne chance à l'Angleterre, mais je mentirais. Allez la France, farcit les Anglais " King's English please old chap, There's a good man | |||
"Je dirais bien bonne chance à l'Angleterre, mais je mentirais. Allez la France, farcit les Anglais I will say it again! Up yours froggy. Now shush. The footie is on ![]() What she said lol | |||
"Je dirais bien bonne chance à l'Angleterre, mais je mentirais. Allez la France, farcit les Anglais I will say it again! Up yours froggy. Now shush. The footie is on ![]() I am off to the pub LittleBird xx | |||
"Je dirais bien bonne chance à l'Angleterre, mais je mentirais. Allez la France, farcit les Anglais I will say it again! Up yours froggy. Now shush. The footie is on ![]() Good. Enjoy the footie when we beat France ![]() | |||
| |||
"Je dirais bien bonne chance à l'Angleterre, mais je mentirais. Allez la France, farcit les Anglais I will say it again! Up yours froggy. Now shush. The footie is on ![]() ![]() Not happening my lovely friend xx | |||
"Mange tout" ^^ Rodney ![]() | |||
![]() | |||
| |||
"Bonnet de douche!!" Shower cap | |||
"Vive la chatte humide" No Papin AGAIN. I hope you lose. | |||
"Vive la chatte humide No Papin AGAIN. I hope you lose." I hope you lose too. Reclaim sex afterwards? | |||
"Vive la chatte humide No Papin AGAIN. I hope you lose. I hope you lose too. Reclaim sex afterwards? " Only if Alain Giresse can watch. | |||
| |||
"Vive la chatte humide No Papin AGAIN. I hope you lose. I hope you lose too. Reclaim sex afterwards? Only if Alain Giresse can watch." ![]() ![]() | |||
![]() | |||
"Never mind lads. Don't you worry your pretty little heads about bringing it home ay, the ladies had that covered in the summer ![]() Plus ca change. | |||
"Never mind lads. Don't you worry your pretty little heads about bringing it home ay, the ladies had that covered in the summer ![]() ![]() Si. | |||
"Never mind lads. Don't you worry your pretty little heads about bringing it home ay, the ladies had that covered in the summer ![]() ![]() Pomme de terre?? | |||
"Never mind lads. Don't you worry your pretty little heads about bringing it home ay, the ladies had that covered in the summer ![]() ![]() We can introduce those to the bedroom if you want. | |||
"Never mind lads. Don't you worry your pretty little heads about bringing it home ay, the ladies had that covered in the summer ![]() ![]() Bonjour Boudior. Meet my potato. Potato meet my boudoir - like that you mean? | |||
"Never mind lads. Don't you worry your pretty little heads about bringing it home ay, the ladies had that covered in the summer ![]() ![]() It's only right. | |||
![]() | |||
"Never mind lads. Don't you worry your pretty little heads about bringing it home ay, the ladies had that covered in the summer ![]() ![]() Omg that is so cute! I can't wait ![]() | |||
"Never mind lads. Don't you worry your pretty little heads about bringing it home ay, the ladies had that covered in the summer ![]() ![]() ![]() Can’t comment on cuteness as blocked | |||
| |||
"How much have France paid VAR? 3 million Francs " Brunos | |||
"How much have France paid VAR? 3 million Francs Brunos " Know what I mean, Harry? | |||
| |||
"Ref found his eyes at last " He went to specsaver's during half time. | |||
![]() | |||
"Vive la chatte humide No Papin AGAIN. I hope you lose. I hope you lose too. Reclaim sex afterwards? " I'll see you in 10. I'm so hot for gagneurs ![]() | |||
"Vive la chatte humide No Papin AGAIN. I hope you lose. I hope you lose too. Reclaim sex afterwards? I'll see you in 10. I'm so hot for gagneurs ![]() Merci pour la branlette derrière Lidl. J’ai vraiment aimé et mon pénis aussi. | |||
"Vive la chatte humide No Papin AGAIN. I hope you lose. I hope you lose too. Reclaim sex afterwards? I'll see you in 10. I'm so hot for gagneurs ![]() You are welcome. I am glad the English could give you a semi ![]() | |||
"Vive la chatte humide No Papin AGAIN. I hope you lose. I hope you lose too. Reclaim sex afterwards? I'll see you in 10. I'm so hot for gagneurs ![]() ![]() It is due to the way you tea bag french moist holes | |||
| |||
Post new Message to Thread |
back to top | ![]() |